چکمه ؛عکس،خبر،طنز و کاریکاتور های داغ سیاسی

عکس،خبر،طنز و کاریکاتور های داغ سیاسی

چکمه ؛عکس،خبر،طنز و کاریکاتور های داغ سیاسی

عکس،خبر،طنز و کاریکاتور های داغ سیاسی

هویت خریدار کاپشن دکتر لو رفت!

پس از درج برخی احتمالات در ارتباط با خریدار کاپشن آقای دکتر و انتشار گمانه زنی برخی افراد بدبین در اپوزیسیون مبنی بر این که ممکن است فرد خریدار با مافیای نفتی در ارتباط باشد و در قبال پرداخت 54 میلیون تومان برای کاپشن مذکور، در آینده از رانت های نفتی بهره ببرد، پیگیری های صورت گرفته نشان داد نامبرده هیچ ارتباطی با مافیای نفتی ندارد و در حوزه دیگری مشغول کار است.

به گزارش «آینده»، پس از اعلام خبر خرید کاپشن دکتر احمدی نژاد توسط فردی به نام «مهدی ابراهیمی» و رسانه ای شدن مبلغ پرداخت شده برای کاپشن مذکور، فارغ از برخی تحلیل های ناجوانمردانه که اصل کار انجام شده یعنی فروش کاپشن را زیر سوال بردند و دولت محترم را به دروغ متهم کردند، برخی احتمالات دیگر از سوی عده دیگری مطرح و عنوان شد ممکن است پرداخت پول کلان برای یک کاپشن، به منظور خودشیرینی و با اهدافی در آینده انجام شده باشد.

در همین زمینه پیگیری های خبرنگار «آینده» به یافتن اطلاعات جالبی انجامید که نشان می دهد اگر چه فرد نامبرده آن طور که بعضی ها می گفتند و آینده نیز تنها به عنوان یک احتمال از قول بدبینان و اپوزیسیون آن را مطرح کرد، با مافیای نفتی ارتباطی ندارد. اما در بخشی دیگری فعالیت می کند که از نظر درآمد، کم از صنعت نفت ندارد.

پیگیری های صورت گرفته نشان می دهد فرد نامبرده که گفتگوهایی با رسانه ها نیز درباره اقدام خیرخواهانه خود داشته، فردی است به نام «مهدی ابراهیمی‌زاده» که فعالیت پررنگی در صنعت برج سازی و البته صنعت کنکور دارد.

اممروز فرداست که منم لو برم به جرم خرید شرت دکتر


نامبرده برادر همسر «ابوالفضل جوکار» مدیر یکی از موسسات آموزشی بزرگ کنکور در کشور - موسسه گاج- بوده و اگر چه تا مدتها در آلمان زندگی می‌کرده، اما در حال حاضر به ایران برگشته است.

با مراجعه به سایت اینترنتی موسسه کنکور مذکور و مشاهده بخش «تماس با ما»، نام فرد مورد نظر ذیل عنوان  «واحد روابط بین الملل» دیده می شود و علاوه بر آن مصاحبه ای نیز از نامبرده در سایت فوق الذکر وجود دارد.

با توجه به اینکه در آن مصاحبه به زندگی نامبرده در آلمان اشاره شده و همچنین تطبیق عکس منتشر شده در آن مصاحبه با عکسی که در کنار ماشین دکتر منتشر شده، می توان تا حد زیادی نسبت به رابطه نامبرده با موسسه آموزشی گ اطمینان یافت.

علاوه بر فعالیت گسترده در بخش کنکور که از قدیم الایام از پولسازترین حوزه های کشور بوده، گفته می شود نامبرده به همراه تنی چند از نزدیکان خود عضو یک گروه بزرگ برج سازی است و رفاقت دیرینه ای با «علی س» یکی از مسئولان دولتی و از نزدیکان احمدی نژاد دارد.

مطابق شنیده ها ابراهیمی زاده علاوه بر موسسه آموزشی کنکور و صنعت برجسازی با یکی از شرکت های معروف کفش سازی – شرکت کفش و- نیز ارتباط تنگاتنگی دارد.

مطابق شنیده ها آقای ابراهیمی زاده پیش از انتخابات سال 88 از احمدی نژاد حمایت کرده و در این حمایت خود به شدت دست و دلباز نیز بوده است.

اعلام خبر پرداخت 54 میلیون تومان پول برای کاپشن معروف آقای دکتر از جانب یکی از دوستداران پرو پا قرص وی که از قضا رفاقت نزدیکی نیز با یکی از نزدیکان دکتر دارد، از این حیث که نشان می دهد آقای دکتر چقدر در میان هواداران خود محبوب است و آنها حاضرند برای عشق خود به دکتر حسابی هزینه کنند، جالب است.

اما ممکن است این گمانه زنی را نیز در ذهن برخی از تحلیلگران – که همچون شخصیت جالب کارتون گالیور همیشه بدبین هستند- به وجود بیاورد که خدای نکرده ممکن است این افراد با این پرداخت های نجومی به دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود باشند و بکوشند تا با خودشیرینی در آینده از رانت های کلان در عرصه های فعالیت خود بهره ببرند، اگر چه «آینده» نسبت به پاکدستی دولت آقای دکتر احمدی نژاد اعتقاد راسخ دارد اما به آقای دکتر برادرانه توصیه می کند که برخی فعالیت های تبلیغاتی که با محوریت برخی اطرافیان ایشان صورت می گیرد، اگر هم منجر به رانت خواری و چپاول منابع کشور نشود – که انشاءالله با درایت دکتر حتما نمی شود- سبب ضربه خوردن وجهه ایشان در افکار عمومی می شود، وجهه ای که انصافا آسان به دست نیامده و حیف است پس از این همه سفر استانی و هزینه و غیره، به این راحتی بازیچه دست اقدامات تبلیغاتی برخی از اطرافیان شود
نظرات 3 + ارسال نظر
سی و سه پل سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:50 ب.ظ

1.481481469321.22942522652فراخوانی بزرگ
قابل توجه دانشجویان ,وبلاگ نویسان و افرادی که مایل هستند در موضوعات مورد علاقه و تخصصی خود در این سایت فعالیت نمایند.لطفا با ما ارتباط برقرار نمایند.
www.33poldl.com
m.rrts@yahoo.com
SMS : 09361975007
موضوعات :
کنکور
پزشکی
اخبار
سرگرمی
گردشگری
ورزشی
مذهبی
آشپزی
مهندسی
تخصصی
دانلود
موزیک
اس ام اس
حقوق
مشاوره
روانپزشکی
و هر موضوعی که علاقه دارید
منتظرتان هستیم

ثمانی سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 ب.ظ

با چقدر حرصتون گرفته
از هیچ حماقتی دریغ نمی کنید .

حالت خوبه ؟؟ بعید می دونم سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:55 ب.ظ http://www.gerdab.ir/

زنده باد دکتر محمود و شکست خورده سبز جلبکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد