چکمه ؛عکس،خبر،طنز و کاریکاتور های داغ سیاسی

عکس،خبر،طنز و کاریکاتور های داغ سیاسی

چکمه ؛عکس،خبر،طنز و کاریکاتور های داغ سیاسی

عکس،خبر،طنز و کاریکاتور های داغ سیاسی

موسوی بی انگیزه نشده او پیام آور کربلای ایران است

امشب در برنامه پارازیت پیام ویدویی بی حال میرحسین موسوی مورد انتقاد سید کامبیز حسینی مجری توانا و نمکینش قرار گرفت که به نظرم به جا بود . اما اگر پیام میرحسین را بدقت خوانده بود میدانست علت این حرکت موسوی نشان دادن مظلومیت جنبش سبز ایران است او در پیامش متذکر شده است :بر ماست که کاری زینبی کنیم

براستی حضرت زینب چه کرد و رسالتش چه بود؟

آری او بر مصائب برادرش گریست و صدای مظلومیتش را به مردم رسانید و همین اشکها یزید و یزیدیان را به خاک مذلت نشانید و حکومت اموی را به زیر کشید . و باید گفت دقیقا اینجاست که خبر زیر نظرها را جلب میکند.


مسئول مرکز مطالعات سیاسی کل سپاه با بیان اینکه مردم ولایت‌مدار هرگز واقعه تلخ و غم‌بار فتنه سال گذشته دشمنان نظام را فراموش نخواهند کرد، گفت: بعد از گذشت بیش از یکسال از جریان فتنه و آشوب‌گری در کشور، همچنان خاکستر فتنه داغ است و باید به هر شکل ممکن این توطئه‌ها را در نطفه خفه کنیم و نگذاریم ریشه بدواند. 

سردار سیامک گرمابدری، روز پنجشنبه در همایشی موسوم به "یاوران ولایت" در ساری، با اشاره به فرارسیدن ماه محرم گفت: دشمنان، سال گذشته آن فتنه و آشوب را در کشور به راه انداختند تا نظام اسلامی را برای همیشه ساقط کنند. 
وی بازکاوی و شناسایی تمام وجوه حوادث سال گذشته را لازم دانست و اظهار کرد: جریان فتنه یک مسأله عادی نیست، بلکه واقعه سال گذشته فتنه‌ای بزرگ بود که از قبل توسط دشمنان داخلی و خارجی طراحی و سازمان‌یافته و برای اجرای آن سرمایه‌گذاری شده بود و ابعاد فتنه و آشوب‌گری سال گذشته آنقدر زیاد بود که ملت ولایت‌مدار ما تلخی‌های آن را هرگز فراموش نمی‌کند. 
سردار گرمابدری اضافه کرد: دشمنان نظام دست از توطئه و شیطنت بر نداشته و عاقلانه‌ترین فکر و اندیشه این است که باید به هر شکل ممکن این توطئه‌ها را در نطفه خفه کنیم و نگذاریم ریشه بدواند.

وقتی فیلم مختارنامه را نگاه میکنیم دقیقا دیالوگهای ابن زیاد و ابن سعد همین حرفهایی است که در خبر بالا میبنیم و موسوی خوب دریافته است که باید زینبی با صدای خفته در گلو فریادش را فرو خورد و راه را ادامه دهد.

نظرات 4 + ارسال نظر
hoseyn یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ق.ظ

من از طرفداران اقای موسئی و رای دهند به او بودم و. در تمامی تزاهرات تا روز بعد از عاشورا بودم .
توقع من از جناب اقای موسوی رئیس جمهور منتخب مردم بیشتر از اینها بود
با تشکر فراوان از همسر ایشان

تا حالا هیچ شده مورد تهدید باشی؟ هیچ شده همه حرکات و سکناتت زیر زره بین اشخاصی باشه که بخواهند تورا از بین ببرند ؟ ما نگاه کنجکاو یک پلیس کلانتری را هم نمیتوانیم تحمل کنیم و آرامشمان را ازدست میدهیم چه برسد به اینکه بدانی داخل خانه و حتی اتاق خوابت هم شنود میشود . کمی منصف باشیم

علی سبز اندیش یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 ب.ظ

میرحسین ژیام اور کربلا برای نسل حاضر است
میرحسین همچنان ژر انرژی میرود که البته یک کشور ایشان را حمایت میکند
روز عاشورا باز سبز میشویم

احترام به موسوی احترام به صداقت٬ انسانیت٬شرفت٬غرور ملی وخلاصه احترام به همه خوبیها است

امید پیروزی یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:47 ب.ظ

من به موسوی رأی دادم ولی بدانید که موسوی بت ما نیست و از نظر من ایشان تا به حال غفلت فراوان کرده اگر نگوییم خیانت به مردمی که در دفاع از او خون دادند. هنوز هم اعتقاد دارم که رأی دادن به او کار درستی بود چرا که ما برای یک اتحاد یکپارچه بر علیه احمدی نژاد و در نتیجه خامنه ای رأی دادیم و همین بود که جمهوری اسلامی را تا این لحظه به زانو نشانده است. ولی به نظر من حداقل کاری که موسوی باید انجام میداد این بود که پس از کودتای انتخاباتی احمدی نژاد برای خود یک نماینده و یا هیئت رهبری در خارج از کشور تعیین میکرد و خود را نجات میداد. چرا این کار را نکرد با اینکه بسیاری این پیشنهاد را به او دادند؟ اگر موسوی امروز بمیرد نمایندۀ او کیست؟

موسوی یک رهبر نیست . بارها او گفته است من یک سبز هستم نه رهبر سبز

... شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:53 ب.ظ

برو گم شو عوضی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد