چکمه ؛عکس،خبر،طنز و کاریکاتور های داغ سیاسی

عکس،خبر،طنز و کاریکاتور های داغ سیاسی

چکمه ؛عکس،خبر،طنز و کاریکاتور های داغ سیاسی

عکس،خبر،طنز و کاریکاتور های داغ سیاسی

طالع بینی سال ١٣٩٠

 

طالع بینی 2011 - طالع بینی 1390

طالع بینی 2011 ، طالع بینی سال ۱۳۹۰ ، طالع بینی سال گربه

 

» متولدین سال های :   ۱۳۱۸ - ۱۳۳۰ - ۱۳۴۲ - ۱۳۵۴ - ۱۳۶۶ - ۱۳۷۸ - ۱۳۹۰

سال ۲۰۱۱ سال گربه است و در بعضی طالع بینی ها به آن سال خرگوش نیز گفته میشود.

امسال به ظاهر سال آرامی است ، بهتر است از فرصت استفاده کرده و یک استراحت حسابی بکنید ؛ کتاب بخوانید و صحبت کنید و در تمام مدت کنار کانون گرم خانواده استراحت کنید تا نیروی مبارزه با حوادث و مشکلات سال بعد ( ۲۰۱۲ ) را داشته باشید ...

امسال بهترین سال برای سیاستمداران و سیاست های مبتنی بر دیپلماسی است ، انتظار تحولاتی در قوانین وجود دارد و از نظر اهل منطق سال بسیار خوبی است.

بچه های امسال اگر در تابستان متولد شوند خوشبخت تر و موفق تر خواهند بود...

 

تاثیرات سال گربه یا خرگوش بر دیگر سال ها

 

برای متولدین سال موش : بهتر است مراقب باشید ، گربه ها در گوشه و کنار به انتظار شکار نشسته اند ، بهتر است دائم در بین جمعیت زندگی کنید و کوشش نکنید زیاد مورد توجه قرار بگیرید.

 

برای متولدین سال گاو : امسال برای شما سال چندان فوق العاده ای نیست اما همه چیز به صورت نامحدودی در حال تحول به سوی آرامش و راحتی است و بلاخره شما این فرصت را پیدا میکنید که در آرامش کارهایتان را سر و سامان دهید.

 

برای متولدین سال ببر : امسال از فرصت های پیش آمده استفاده کنید ، حسابی استراحت کنید ، مطمئنا" گربه قصد آزار شما را ندارد.

 

برای متولدین سال گربه : امسال هرچه دلتان میخواهد بحث کنید ، کارهای جدیدی شروع کنید و خلاصه هر کاری که دلتان میخواهد انجام دهید.

 

برای متولدین سال اژدها : گربه هرگز از دست اژدها عصبانی نمیشود بنابر این هرچه دلتان میخواهد بدرخشید ، گربه ها کاری با شما ندارند و فقط از حرکات شما سرگرم خواهند شد.

 

برای متولدین سال مار : امسال برای شما سال عشق است ! ، استراحت کنید و لذت ببرید و هرچه دلتان میخواهد بخورید ، یک سال پر از موفقیت در انتظار شماست.

 

برای متولدین سال اسب : امسال برای شما سالی خوب ، پر از مسائل عاشقانه ، کارهای متنوع ، زندگی اجتماعی و حتی اندکی دخالت در سیاست است.

 

برای متولدین سال بز ( خودم ! ) : بلاخره سالی که شما در آن احساس آرامش و نشاط کنید از راه رسید ، گربه ها به بزها بسیار علاقه مند هستند و مطمئن باشید که امسال از همه نظر به شما خوش خواهد گذشت.

 

برای متولدین سال میمون : امسال برای شما از هر نظر سالی بسیار خوب است ، مخصوصا" امسال از نظر مالی و کاری سالی بسیار پربار در پیش دارید.

 

برای متولدین سال خروس : امسال شما همچنان از فشار گرفتاری های سال پیش دل نگران خواهید بود و گوشه گیر خواهید شد ، بهتر است اینکار را بکنید چون چیز تازه ای برای شما امسال وجود نخواهد داشت اما سال آینده اوضاع خوب خواهد شد.

 

برای متولدین سال سگ : از فرصت های پیش آمده برای استراحت استفاده کنید ، شما همچنان خوشبخت خواهید بود چون گربه ها برای شما صلح و آرامش به ارمغان خواهند اورد ، بهتر است اگر مجرد هستید امسال ازدواج کنید.

 

برای متولدین سال خوک : همه چیز برای شما به خوشی خواهد گذشت اما به شرطی که درگیری های شغلی ، کاری و ... نداشته باشید ، چون امسال این نوع درگیری ها به نفع شما نخواهد بود.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد